Merkingen Trophy har blitt løftet av Adidas
etter on det har blitt avdekket on støvlene scoret flere mål we Sør-Afrika VM
enn billige fotballsko på nett noe
annet merke. Spillere sportslige home nye Adidas F50 Adizero scoret totalt 41
mål we løpet av konkurransen.
Older Adidas markedsføring styremedlemmer
hevdet on 2010 and beyond har vært deres mest suksessfulle kampanje, males har
sluppet noen billige fotballsko på nett taller.
Foreign markedsdirektør Simon Millar bemerket on det ville være tåpelig å måle
salg riktig ennå som "folk flest kjøper sine footy " booties "
ved starten av sesongen. "
Selv kjører en vellykket kampanje, var
Adidas ikke uten sine issues, home Jubilani kampen ballen de designet og
produsert forårsaket mye uenighet og spillere hevdet on ved å være altfor
aerodynamisk ble det to get vanskelig å billige fotballsko på nett kontrollere
selv lag som hadde named trent med ballen da home ble lansert hadde ingen
klager under VM og vinnere Spania hadde aldri rørt en før det første spillet.
http://www.fysikk.no/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=2012 |
http://www.fysikk.no/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=2013 |
http://www.fysikk.no/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=2014 |
没有评论:
发表评论