2012年5月6日星期日

Adidas fotballsko



Merkingen Trophy har blitt løftet av Adidas etter with det har blitt avdekket with støvlene scoret flere mål when i Sør-Afrika VM enn noe annet merke. Spillere sportslige family room nye Adidas F50 Adizero scoret totalt 41 mål when i løpet av adidas f50 fotballsko konkurransen.
Senior citizen Adidas markedsføring styremedlemmer hevdet with the new year har vært deres mest suksessfulle kampanje, adult men har sluppet noen extra tall.
Selv kjører en vellykket kampanje, var Adidas ikke adidas f50 fotballsko uten sine worries, family room Jubilani kampen ballen p designet og produsert forårsaket mye uenighet og spillere hevdet with ved å være altfor
Selv Nike gjorde forsøk på å sponse enkelte høyt profilerte spillere, adidas f50 fotballsko dessverre satset på feil hest. Deres 'skrive fremtiden "annonsen var utvilsomt family room mest vellykkede viral kampanje, adult men det var én ting Nike ikke kunne kontrollere.

没有评论:

发表评论