Merkingen Trophy har blitt løftet av Adidas
etter with det har blitt avdekket with støvlene scoret flere mål when i
Sør-Afrika VM enn noe annet merke. Spillere sportslige family room nye Adidas
F50 Adizero scoret totalt 41 mål when i løpet av adidas
f50 fotballsko konkurransen.
Senior citizen Adidas markedsføring
styremedlemmer hevdet with the new year har vært deres mest suksessfulle
kampanje, adult men har sluppet noen extra tall.
Selv kjører en vellykket kampanje, var
Adidas ikke adidas
f50 fotballsko uten sine worries, family room Jubilani kampen ballen p
designet og produsert forårsaket mye uenighet og spillere hevdet with ved å
være altfor
Selv Nike gjorde forsøk på å sponse enkelte
høyt profilerte spillere, adidas
f50 fotballsko dessverre satset på feil hest. Deres 'skrive fremtiden
"annonsen var utvilsomt family room mest vellykkede viral kampanje, adult
men det var én ting Nike ikke kunne kontrollere.
没有评论:
发表评论